vrijdag 15 april 2011

Zippie de zeehond op een schimmel.

Woensdag de hele dag een themadag gehad van mijn werk waarbij de vertrouwenspersonen uit Limburg Noord en Zuid allemaal aanwezig waren. Fijn iedereen weer te zien, inspirerende dag.
Gisteren van 10 tot 13:15 in AZM Maastricht geweest bij Urologie om te praten over de dubbel J stent die nog steeds in mijn lijf zit. Na overleg met een collega arts is mij verteld dat ze de stent toch willen laten zitten tot na mijn chemo's. De kans op infecties als ze hem nu al er uit halen is te groot en dat risico willen we natuurlijk niet lopen. Er is nog een echo gemaakt van mijn nieren en blaas. Dit zag er verder goed uit alleen kon hij de stent niet vinden op de echo, dus ook nog een rontgen foto gemaakt en daar was hij duidelijk op te zien. Ik had er geen idee van dat dat ding zo groot is, echt een cm of 20! Verder nog medicatie gekregen voor mijn klachten (vaak kleine beetjes plassen, licht incontinent bij niezen, hoesten en hard lachen). Afspraak gemaakt voor 9 juni om de stent te laten verwijderen.

Vanochtend om kwart voor 8 zat ik bij mijn huiarts. Heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik hoest al een week of 3 en door de chemo van vorige week is dit nog veel erger geworden, heb echt de hele nacht liggen te blaffen, ben net zippie de zeehond. Daarnaast is er gisteren een schimmelinfectie langs gevlogen die het wel leuk vond om bij mij te komen wonen en voor hele vervelende klachten zorgt, vooral heel veel jeuk. Door de chemo's ben ik steeds gevoeliger voor infecties en bacterien omdat mijn weerstand erg laag is. Codeine gekregen voor het hoesten en een zalf voor de schimmel.
Ik heb dan ook alle afspraken voor vandaag afgeblazen en ga het fijn met mezelf hebben op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten