vrijdag 8 april 2011

Dag na chemo 4. Bijwerkingen afgelopen nacht al begonnen.

Gister chemo 4. Goed gegaan. 5 uur zit duurde wel lang omdat Paula alleen op woensdag in het ziekenhuis komt voor de voetreflexzonebehandelingen. De behandeling tijdens mijn chemo was altijd een fijne onderbreking. Maar Rob zat gezellig met zijn laptop naast me te werken en de sfeer op de dagbehandeling is altijd erg goed, raar maar waar. Patty moest ook in het ziekenhuis zijn en is nog even bij me komen kijken en uiteraard heeft Zita me een half uurtje verblijd met een bezoek. Alleen mijn meesterprikker Kirsten was er niet, ze had dienst op de afdeling. Maurice heeft mijn infuus geprikt en deed het ook ok.

Gisteravond de hele avond op de bank geslapen. Waarschijnlijk met het resultaat dat ik vannacht tot 4 uur wakker heb gelegen. Mijn wangen waren ook al heftig aan het gloeien, vorige keren gebeurde dit pas de 2e nacht. Ik denk dat mijn lichaam zo voorbereid is op de chemo's dat het deze keer dacht, laten we maar gelijk met de bijwerkingen beginnen, des te sneller zijn we er van af :-).
Vanochtend een beetje in huis bezig geweest, wat opgeruimd, stofgezogen, was opgeruimd enz. Nu even mijn rustmoment met vers geperst groente- en fruitsap.
Vanmiddag om 13:30 naar de fysiofitness. Wil wel kijken hoe ver ik kom, blijven bewegen de dagen na de chemo is zo belangrijk.
Vanmiddag komt de verpleegkundige ook weer de Neulasta injectie zetten. Hierna krijg ik last van mijn botpijnen, op dit moment nog geen last van. Maar ook dit zal wel elke keer minder worden, althans daar ga ik gewoon van uit.

We zouden eigenlijk vandaag voor een lang weekend zijn gaan kamperen op de Veluwe maar het een week doorschuiven van mijn chemo heeft roet in het eten gegooid. Als ik me morgen en zondag redelijk voel gaan we wel op een andere manier genieten, het weer werkt in ieder geval mee.

To be continued.

2 opmerkingen:

  1. He krachtige, prachtige jij,

    So believe in your goodness and shine through your darkness
    And face all your fears with a smile and a wave
    All the tears that you have cried are now turning into diamonds
    And every road you tread is a road that’s paved with gold

    Dikke kus uit maastricht en heel veel liefs,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey mooi mens,

    don't forget:
    de treden van een trap kunnen vermoeiend zijn, maar ben je eenmaal boven,
    dan is het uitzicht adembenemend mooi!

    I(l)y

    BeantwoordenVerwijderen