dinsdag 26 april 2011

Paasweekend gekampeerd in de Eifel, heerlijk bijgetankt!

Afgelopen vrijdag ben ik op mijn werk geweest om mijn Plan van Aanpak in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter met mijn baas te bespreken. Ik heb aangegeven dat ik er klaar voor ben om een paar uurtjes per week aan te schuiven op mijn werk. Zo wil ik er voor zorgen, dat ik straks, als ik mijn uren ga uitbreiden helemaal op de hoogte ben van alle casussen en helemaal bijgepraat ben en zo weer kan inhaken. Concreet betekent dit dat ik voorlopig op de woensdagen 3 uurtjes ga werken. Daarnaast vind ik het heel erg fijn om mijn collega's weer te gaan zien. Ze zijn heel blij dat ik weer ga beginnen, en ik zelf ook. Ben er klaar voor!!!!

Zaterdagochtend hebben we de caravan achter de auto gehangen en zijn vertrokken richting Eifel. Na een dik uur rijden een heerlijke camping gevonden in Abenden en daar het mooiste plekje van de camping gekregen aan de Rur. Zaterdag voorzichtig de omgeving verkend. Klein stukje gefietst, maar bergop was een drama, dit gaat nog niet. Gaan rusten in mijn luie stoel en Rob met de fiets boodschappen gedaan. Zondag 3 uur gewandeld, gisteren 2 uur met flinke stukken bergop. Stond van mezelf te kijken dat het zo goed ging. Verder heerlijk op terrasjes gezeten, genoten van de natuur, lekker gegeten, gelezen, spelletjes gedaan, lekker gekleft met Rob, we zaten in een heerlijke flow samen. Het was echt geweldig om weer eens samen weg te zijn en "normale" dingen te kunnen doen samen. Ik heb rondom de caravan ook zonder hamster en mutsen geleefd en de wind en zon heerlijk over mijn GI Lizzi kopje laten gaan. Heerlijk gevoel! Ik ben heel blij met mijn hamster maar verheug me er erg op weer een laagje haar te gaan krijgen waar de natuur doorheen kan blazen. Nog een maandje of 2 wachten, ben heel benieuwd hoe het haargroei avontuur zal verlopen.

Vanochtend de caravan leeg geruimd en wasjes gedraaid. Vanmiddag naar de fysiofitness. Ben vanochtend niet gaan zwemmen. Na het wandelen van afgelopen weekend en de fysio vanmiddag vond ik dit iets te veel van het goede, je kunt overdrijven.

Donderdag mijn 5e chemo. Zit er rustig in, het moet toch gebeuren. Ik ga wel zien wat het deze keer gaat brengen. Morgen bloed prikken, afspraak bij oncoloog en afspraak bij Paula de voetreflexzonemevrouw.

4 opmerkingen:

  1. Lieverd,
    Heerlijk om te lezen hoe jij het leven viert!
    liefs Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion

    Meid wat heb jij een super goede positieve instelling.
    Wij moeten snel weer afspreken.
    Ik krijg helaas geen contact met de mail.
    vele lieve knuffels karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo marion,
    succes vandaag met de chemo!ben blij voor je dat je het bijna gehad hebt, nog eentje te gaan...gelukkig
    wens jullie alvast een leuk weekend en koninginnen dag!
    lieve groetjes thea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yesss zo is het leven weer een feest!
    heerlijk om te lezen dat het de afgelopen dagen zooo goed met je ging.
    nu vandaag: ook dit kump good, ofcourse darling.
    denk aan je en duim voor je.
    heel veel liefs van boven op de berg,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen