dinsdag 19 april 2011

Gaat weer stukken beter!

Ik voel me weer stukken beter. Mijn kwaaltjes zijn zo goed als verdwenen en ik geniet optimaal van het geweldige weer.

Gistermiddag met Sabine in Sittard op het terras in de zon geluncht en een filosofisch gesprek gevoerd over de split personality van de chemo. Enerzijds zie ik de chemo als een stoute persoonlijkheid die ook aan mijn goede, gezonde cellen sleutelt en anderzijds als een hele liefdevolle persoonlijkheid die er voor zorgt dat er grote schoonmaak wordt gehouden richting volledig herstel en gezondheid. Ik heb ook beelden bij het mannetjes chemo leger dat door mijn lichaam reist. De mannetjes zien er uit als een soort muntstuk met een gezichtje met handjes en voetjes. De stoute zijn rood en de lieve zijn blauw. Zie je het voor je? :-)

Vanochtend weer gaan zwemmen, daarna de was helemaal weggestreken. Vanmiddag 2 politie collega's op visite gehad, erg gezellig. Daarna lekker uurtje geslapen in mijn luie ligstoel in de tuin met de fluitende vogeltjes op de achtergrond.
Zo meteen gaan we konijn in het zuur met aardappelpuree en rode kool eten bij mijn moeder. Ik eet zo goed als geen vlees meer maar voor de konijn van mijn moeder maak ik een uitzondering :-)

1 opmerking:

  1. een vrolijke goede vrijdag ochtend groet en een zonnig paaswekend gewenst!
    Free big hug - halleluuuuuuja ;-)
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen