maandag 4 april 2011

Geweldig weekend gehad!

Donderdag en vrijdag nog wat brak geweest, denk dat combinatie verkoudheid, hoesten en toch fysieke inspanning door de fysio er in gehakt hebben.

Maar wat was het zaterdag een geweldig weer! Ik heb zoooooo genoten, lekker naar de markt gelopen en daarna de hele middag in de zon op het terras waar allemaal gezellige mensen langskwamen en aanschoven.
Gisteren naar de Parelloop. Toen we de berg afliepen en ik mijn Parelloopmaten langs zag komen heb ik even een paar tranen gelaten. Er zijn zo van die momenten dat binnen dreunt dat ik ziek ben. Maar gelukkig redelijk snel weer los kunnen laten en een geweldige dag gehad, ondanks de regen. Eerst onze vrienden en kennissen aangemoedigd. Daarna naar het mobiele Grand Cafe op uitnodiging van Jo D. waar we een super middag hebben gehad met veel vrienden en bekenden. Ik heb wel iedereen om mee heen aangeschoten zien worden omdat ik natuurlijk weer aan de spa was (heb wel stiekem paar slokjes van de sjoes van Jo G. gestolen) maar ik heb zo enorm gelachen om iedereen. Wat komt er een onzin uit als er bier in de man komt :-) Daarna heerlijk gezondigd en samen met Rob thuis frietjes gegeten.

Vanochtend naar de fysio. Gezien de ervaring van afgelopen donderdag het programma wat lichter gemaakt en 40 minuutjes lekker bezig geweest. Voel me ook goed nu.
De komende dagen geen afspraken. Wil het deze week ook rustig houden in aanloop naar de volgende chemo donderdag. Lekker zwemmen, beetje sporten. Ik ga er vanuit dat de chemo nu wel doorgaat. Mijn verkoudheid komt los nu en ik voel me prima. De dosis wordt verlaagd donderdag dus ik ben heel benieuwd wat de impact de dagen daarna zal worden en of ik weer minder last ga krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten