dinsdag 12 april 2011

Tegenstrijdige gevoelens!

Gisterochtend niet gaan zwemmen maar toegegeven aan het het is zoooo lekker in bed. Uitgeslapen, veel last van mijn lijf. De hele ochtend lopen dubben, ga ik wel naar de fysiofitness of niet. Toch besloten om te gaan en 40 minuutjes heel rustig bewogen onder het wakend oog van Kirsten, mijn oncologisch fysiotherapeute die heel goed in de gaten houdt of ik het allemaal red. Daarna voelde ik mijn lijfje bijtrekken en ging het wel ok. Gisteravond nog een heerlijke groentetajine gekookt en opgesmikkeld. Ik had een portie voor 4 personen gemaakt met het ook op het vullen van de diepvries maar we hebben de pan met zijn 2en zo goed als leeggegeten, haha.

Vanochtend half uur in bed liggen dubben, ga ik wel zwemmen of niet zwemmen, kom op Lizzi, der uit!!!!! Ik merkte met zwemmen wel dat mijn lijf nog steeds zwaar is van de chemo van vorige week. Maar het was wel weer heerlijk. Thuis gekomen gelijk naar boven, mijn gezicht in een kleimasker gezet, nagels verzorgd, masker afgehaald, toet lekker dik ingesmeerd en nu heerlijk fris ruikend achter de laptop.

Heb het zwaar gehad de afgelopen dagen. Ik merk dat ik het helemaal gehad heb met de chemo's, ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee! Maar er komen er nog 2! Soms lukt het me om te denken, nog maar 2 maar van de andere kant zie ik er heel erg tegenop. De dag voor de chemo ben ik ook een beetje huilerig en dwars. En ik heb er ook last van dat door het opschuiven van chemo 4 ons weekendje weg in de soep is gelopen.

Maar........dan krijg ik weer bezoekjes, mailtjes en telefoontjes van lieve mensen die me een hart onder de riem steken en me vertellen hoe ik ze inspireer en dan stroomt er weer een warm gevoel door mijn hart en ben ik zo dankbaar met zo veel liefde om me heen en dan lukt het me ook weer om mezelf er uit te trekken en te genieten. Terwijl ik dit schrijf plenst de regen uit de lucht hier in Brunssum. Oeps, de kussens liggen nog in de tuinstoelen, ik ga ze maar eens er uit halen en de heerlijke regenlucht ruiken, regen en pasgemaaid gras vind ik zoooooo lekker ruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten