woensdag 6 april 2011

Uitslagen prima! Morgen chemo 4!

Vanochtend om 08:45 de dag begonnen met een voetreflexzonebehandeling bij Paula. Deze behandeingen doen me erg goed en Paula werkt iedere keer op dat wat nodig is. Vorige week heeft ze mijn bloedplaatjes onder handen genomen. En.....de extra week rust heeft me erg goed gedaan. De uitslagen van mijn bloed waren weer helemaal goed en.....dr. Peters wist me zelfs te vertellen dat mijn ca125 (tumormarker) 5 was, dus nog lager dan de vorige keer. Super!!!
Dus morgenochtend om 09:30 zit ik weer in de stoel op oost 53 om mijn volgende chemolimonade te ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte.

5 opmerkingen:

  1. Heey lieve Lizzi. Ik wens je veel sterkte met de 4e limonade!! Ik ben morgen om 10.20 uur ook in het OMC bij medische beeldvorming voor mijn jaarlijkse mammografie!! Ik zal aan je denken. Heb je al een nieuwe datum in gedachten voor mijn bezoekje?? Liefs Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee sweet, binnenkort weer es effe bijkletsen ...ik denk aan je morgen xxx
    unne dikke knuf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lizzi & Rob,

    Sterkte morgen en vanuìt Zoeteâhrmeiâh un grotuh voâhraad kracht en liefduh voâh jullie

    xxx
    De weggetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Lizzi
    toi toi toi
    ik denk superveel aan je en stuur je goede energie
    als je van deze weer opgeknapt bent kom ik je knuffelen!!!
    dikke kus
    Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen