zaterdag 30 april 2011

2e dag na chemo 5. Niet veel puf!

De gloeiende wangen vielen mee deze keer. Vrijdagmiddag begonnen, vanochtend zo goed als verdwenen. Maar ik ben deze keer wel heeeeeeel erg moe. Heb gisteren geslapen van 3 uur 's-middags tot vanochtend 7 uur. Rob heeft me gisteravond wakker moeten maken om te eten. Daarna gelijk weer doorgeslapen.
Vandaag ook niet veel waard. Wel even het dorp in gelopen om koninginnedag te beleven maar geen puf. Ook geen zin om bekenden tegen te komen. Nu op de bank in huispak. Mijn hele lijf doet weer pijn en ik ben nog steeds erg moe. Maar eens kijken hoe ik er morgen aan ben.

Heb vandaag paar traantjes gelaten. Gelukkig nog maar 1 kuur te gaan. Heb het gehad!

1 opmerking:

  1. Lieve schat, natuurlijk heb jij het gehad! Het is niet niks wat je allemaal al gedaan hebt. Wij hopen dat jij je snel weer wat beter gaat voelen, zorg goed voor jezelf.
    Vele knuffels van ons 3tjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen