maandag 3 januari 2011

Morgen opname, Rob gaat blog bijhouden.

Morgenochtend (dinsdag 5 januari) word ik om 10:30 verwacht in het AZM te Maastricht. Ik ben er nu redelijk rustig onder, zit wel weer in de overgave.
Ik heb het gesprek met Professor Kruitwagen als hij woensdagmiddag komt vertellen hoe de operatie is gegaan al 10x afgespeeld in mijn hoofd, en een positief nieuws dat hij komt brengen!!!!

Rob zal de tijd dat ik in het ziekenhuis ben om beter te worden mijn blog bijhouden zodat iedereen op de hoogte blijft. Vinden jullie ook niet dat ze een ziekenhuis eigenlijk een beterwordhuis of gezondwordhuis zouden moeten noemen!!! We hebben ook de zin: "ik heb kanker" al omgevormd naar "ik heb tijdelijk kankercellen in mijn lichaam".

Dag lieve allemaal, tot ergens volgende week!

3 opmerkingen:

  1. knufffffffffffffffffffffffffffel xxx strietsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lizzi, welk haar dan ook: je blijft een plaatje!!!!!
    Wat zal ik deze week weer nog meer en vaak en aan je denken. Heel veel KRACHT! en tot heel snel
    dikke knuffels Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. miss Lizzi positive!!
    Sterkte. Het gaat je lukken!!
    Lief dat Rob je blog gaat bijhouden.
    Ik denk aan je.
    Tot gauw.
    Lfs Patty

    BeantwoordenVerwijderen