dinsdag 29 januari 2013

Dag 1 na chemo 1

Het begint weer smsjes te regelen, jullie willen weten hoe het me vergaat :-)

Gisteravond om 20 uur op de heerlijke, nieuwe bank in slaap gevallen. Om 23:30 heb ik me naar bed gesleept en als een blok verder geslapen. Om 15 uur klaarwakker! De rest van de nacht beetje wakker gelegen, wat met Rob gekletst, die ook wakker was, en 3 meditaties geluisterd.
Vanochtend de was weggestreken, maar nog niet opgeruimd, dat doe ik morgenvroeg. Daarna uurtje gerust.
Vanmiddag bij Paula Heggen geweest, de voetreflexologe waar ik 2 jaar geleden ook bij in behandeling ben geweest. Ze heeft vandaag mijn voeten behandeld op het afvoeren van afvalstoffen, over 3 weken ga ik terug en gaat ze mijn immuunsysteem een boost geven. Het was weer vanouds fijn, ze deelt mijn visie op voeding en de vele ziekenhuis artsen die alleen naar hun eigen wetenschap willen kijken (een enkele uitzondering daargelaten) dus daar hebben we uitgebreid over gesproken.

Daarna naar Voerendaal gereden naar de biologische winkel, we eten ovenschotel met andijvie vanavond. En daarna nog even naar Heerlen naar de ANWB om de wandellaarzen te halen die ik graag nog wou hebben, ze waren 40% afgeprijsd, jippie!

Ik voel me redelijk, ben een heel klein beetje misselijk, maar neem hier nog medicatie voor. En verder heb ik nog zeer gloeiende wangen maar dat heb ik iedere keer na mijn chemo's. Ik ga mijn icepacks zo eens zoeken om een beetje te koelen. Vorige keren werd ik vanaf dag 2 na de chemo toch wel wat brakker, we gaan het ervaren morgen. Ik zal morgen aan het begin van de avond weer schrijven dan blijven jullie op de hoogte :-)

1 opmerking:

  1. Klaas Vaak komt bij je langs en strooit wat slaapzand in je ogen. Slaap lekker!
    Een wel-te-rusten-kus uit maastricht,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen