donderdag 31 januari 2013

Dag 3 na chemo 1, nog steeds een vaatdoek!

Vandaag slapend en hangend op de bank doorgebracht. Het voelt alsof alle energie uit mijn lijf is gelopen. Brak, misselijk, obstipatie, gevoelloze vingertoppen, kortom......nog steeds een vaatdoek. Maar ik ben blijkbaar niet de enige, ik hoor dat er heel veel mensen plat liggen met de griep, hoewel ik die liever gehad had. Niet naar yogales geweest en de fitness voor morgenochtend ook afgezet. Ik geloof dat ik nog nooit zo veel heb geslapen in mijn leven, ben benieuwd of ik "Wie is de Mol" haal vanavond. Ik vertrouw er op dat ik jullie morgen kan gaan berichten dat ik me beter voel :-)! Onze poes Socks wijkt in ieder geval niet van mijn zij en vindt het heeeeel gezellig zo!


2 opmerkingen:

  1. De inzichtskaart voor vandaag luidt:
    Je kunt de rivier niet duwen.

    Marion, graag tot ergens volgende week. Ik verheug me erop je in mijn armen te nemen.

    Hele dikke kus,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion,
    Deze spreuk van Mahatma Gandhi vind ik heel toepasselijk voor jou.
    Houd scherp waar je in gelooft. Wees bewust van je diepe overtuigingen.
    Blijf je hiervan bewust en het zal plaatsvinden.

    BeantwoordenVerwijderen