zondag 27 januari 2013

Zondagmiddag, dag voor chemo 1, mixed feelings!

Vrijdagavond hebben we gevierd dat Rob en Sander vorige week 50 en 18 zijn geworden. Geweldig feestje gehad, 15 jong-volwassenen blijven slapen, zaterdagochtend ontbijtbuffetje gemaakt en sinds gistermiddag rust en aan het voorbereiden op chemo 1 morgen.

Ik zie er heel erg tegenop maar ben de afgelopen 2 weken wel heel goed bezig geweest in mijn voorbereiding:
1. ben op dit moment bezig met een kanker detox kuur die alle bacterien, schimmels, virussen en parasieten in mijn lichaam doodt en er ook voor zorgdraagt dat de kanker weg gaat.
2. ben sinds 2 weken volledig gifvrij aan het eten (o.a. biologisch, geen suiker en zo weinig mogelijk koolhydraten). Ik volg de theorie van Brian Peskin wiens boek ik ook aan het bestuderen ben. Hij gaat er van uit dat je kanker krijgt omdat je lichaam op celniveau verstoken blijft van zuurstof. Volgens zijn behandelplan ga je je cellen weer van zuurstof voorzien en kan de kanker niet meer overleven.
3. sinds afgelopen week slik een een hele zwik supplementen die er voor zorgen dat mijn immuunsysteem optimaal in vorm is en blijft.
4. ik ben iedere dag aan het visualiseren dat mijn lijf weer gezond wordt en dat de chemo alleen doet wat ze moet doen namelijk alleen de kankercellen aanpakken en mijn gezonde cellen gezond laten.
5. heb afgelopen week mijn 1e regressieconsult gehad om mijn laatste resten "ik ben niet goed genoeg" op te sporen en om te buigen.
6. neem veel rust en doe dingen waar ik blij van word.
7. ben afgelopen week weer bij de fysio fitness gestart met sporten.
8. heb de dag na de chemo weer een afspraak gemaakt bij de voetreflexologe om de afvalstoffen van de chemo zo snel mogelijk mijn lijf uit te hebben.
9. ga de komende periode iedere dag een half uur wandelen, tenminste dat is het plan.

Daarnaast voel ik de tumor sinds 2 dagen niet meer zitten terwijl ik dat van te voren duidelijk wel voelde. Geeft mij het vertrouwen dat hij al aan het slinken is.

Ik hou jullie op de hoogte hoe de 1e chemo gaat verlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten