woensdag 30 januari 2013

Dag 2 na chemo 1, flinke dip!

Gisteravond om 21 uur in slaap op de bank, vanochtend tot 5 uur geslapen, daarna gemediteerd.
Vandaag veel geslapen op de bank, voel me erg moe! Me door de dag heen gesleept en vanavond toen Rob thuis kwam een kanjer van een inzinking gehad. De weg even helemaal kwijt...heel erg gehuild, volledig slachtofferschap! Wat is dit zwaar, ik was helemaal vergeten hoe zwaar! En nu moet ik het hele circus weer beleven. Ik zie het even niet meer zitten.
Rob heeft me gewiegd en getroost en de hele lading over zich heen laten komen. Daarna heeft hij me een tosti gevoederd en nu gaat het wel weer. Ben wel heel erg blij dat er maar 3 chemo's ingepland staan. Mijn tumor is al aan het slinken, mijn afscheiding is namelijk zo goed als verdwenen, dit is een goed teken. Daarnaast is de chemo erg met mijn tumor aan de slag want ik heb er al de hele dag flink last van, flinke pijnsteken er in, hij vind het niet fijn dat er aan hem gesleuteld wordt.
Morgenochtend staat de yogales op het programma, ik wil toch proberen gewoon te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Eva Cassidy the voice of an angel, luister via onderstaande link naar het prachtig lied Songbird, voor jou lieverd!!
    http://www.youtube.com/watch?v=AFFo1pu4q7Q

    heel veel liefs, licht en kracht,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion, als ik je blog lees komt het bij mij ook weer naar boven en de tranen ook. Je vergeet snel hoe het was en je gaat er dan vanuit dat het deze keer wel zal meevallen. Maar chemo's zijn gewoon een aanslag op je lichaam. Maar je weet ook dat het de eerste dagen erg is en dat het daarna weer beter zal gaan. Het is weer een kwestie van je acceptatie en overgave, zoals je dat de vorige keren ook hebt gedaan. Begrijp heel goed dat je het even niet meer ziet zitten en dan mag ook. Ik hoop dat het de komende dagen weer bergop gaat en jou kennende komt het wel weer goed.
    Dikke knuffel Wies

    BeantwoordenVerwijderen