woensdag 16 januari 2013

Olijf, netwerk van vrouwen met gynaecologische kanker


Een week voordat ik opnieuw ziek ben geworden heb ik contact gelegd met Olijf. Dit is een netwerk van en voor vrouwen met gynaecologische kanker.
Ik ben er zelf de afgelopen 2 jaar tegen aan gelopen dat er in Limburg nog weinig te doen is op het gebied van lotgenotencontact en organisatie van evenementen voor vrouwen met eierstokkanker. Omdat het mezelf zo goed ging en ik denk dat ik lotgenoten iets te bieden heb met mijn ervaringen en positieve instelling heb ik toen besloten om iets te gaan betekenen voor Olijf.
Ik heb zojuist uitgebreid getelefoneerd met de coördinator van de vrijwilligers. Lotgenotencontact is op dit moment geen goede optie omdat ik zelf weer de chemo molen in ga. We hebben afgesproken dat mijn blog op de site van Olijf geplaatst gaat worden en dat ik, mijn eigen grenzen goed in acht nemende, al eens ga kijken hoe ik kan netwerken om links te leggen tussen ziekenhuizen, inloophuizen en lotgenoten. En als ik straks weer genezen ben en blijf gaan we dit uitbreiden naar lotgenotencontactpersoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten