vrijdag 11 maart 2011

2e dag na chemo 3.

Het lijkt deze keer minder heftig te zijn dan chemo 2. Mijn gezicht en wangen branden wel weer heel erg, maar de pijn aan mijn botten is aanzienlijk minder tot nu toe. Ook kan ik gewoon blijven eten wat de vorige keer niet zo was, toen heeft mijn eetlust me een paar dagen in de steek gelaten. Verder wel brak en minder energie. En steken en kleine pijntjes in mijn ingewanden en organen, maar ik ga er van uit dat de chemo dan opruimt wat nog opgeruimd moet worden. Ik zou dus eigenlijk blij moeten zijn maar het is allemaal zo tegenstrijdig, ik kan het even niet. Heb net een flinke pot gejankt in Rob's armen, wat is het toch een heftig verhaal dit! Iedere keer als ik me weer helemaal goed voel krijg ik een infuus chemo en word ik weer ziek gemaakt. En waar ik gisteren het glas nog half vol zag omdat ik al op de helft ben, zie ik het glas vandaag half leeg, deze hel nog 3x! Het lukt Mrs. Positivo even niet vandaag, morgen vast wel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten