woensdag 9 maart 2011

Dag van chemo 3.

Chemo 3 is probleemloos verlopen. Om 10 uur infuus praktisch pijnloos geprikt door mijn persoonlijke meesterprikker Kirsten. Eerst zak om te spoelen, daarna zak medicijn tegen misselijkheid waar ik heel erg duf en moe van word, daarna half uur chemo 1 carboplatin, daarna spoelen, daarna 3 uur taxol, daarna spoelen. Van 13:30 tot 14:30 weer voetreflexzone behandeling gehad bij Paula. Dit is echt zo fijn, dat dat kan op de afdeling zelf achter 2 mooie schotten. Is zo heerlijk ontspannend en goed om het verwijderen van de afvalstoffen op gang te brengen. Mijn buddy Robbie heeft me weer terzijde gestaan. Ik merk wel dat ik de dag van de chemo en ook na de chemo erg prikkelbaar ben. Dit had ik vorige keer en nu dus weer. Zo'n gevoel van....laat me maar even met rust.
Daarna richting Brunssum, eerst nog even wat boodschappen gedaan en nog even wat gewandeld daarna naar huis rusten, om 17:30 gegeten bij mijn schoonmoeder en nu op de bank. Voel me nog goed, ben wel zoals altijd heeeeeeeel erg moe. Paula heeft me wederom aangeraden om, hoe brak en moe ik me ook voel, te blijven bewegen. Ik wil dan ook morgenochtend om 08:30 gaan zwemmen in het warme bad in Hoensbroek.
En ik heb nu coolpacks in huis voor als mijn wangen weer gaan gloeien. I am prepared!!!

1 opmerking:

  1. He Lizzi
    go girl!!!!!
    ik wil je graag een dikke knuffel komen geven.
    laat me ff weten wanneer en ik kom!!
    kus Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen