dinsdag 1 maart 2011

Fijne week!!

Hallo iedereen!
Ik ben blij! De zon schijnt, ik voel me goed en kan doen wat ik wil.
Gisteren mijn sportmedische keuring gehad in Maastricht. Heb me het licht uit de ogen gefietst. Mijn conditie is slechter dan gemiddeld bij dames van 60. Dit wist ik natuurlijk al, 3 maanden voornamelijk liggen en rusten is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ook werd er een ruisje op mijn hart gehoord. Daarom moet ik eerst nog naar de cardioloog voordat er een sportplan op maat gemaakt kan worden. Vond het wel een beetje raar dat dit ruisje nu pas gehoord wordt. Mijn hart is de afgelopen maanden zo vaak beluisterd. Ik heb gevraagd of ik wel al mag zwemmen want ik wil niet nog langer wachten met bewegen. Dat mocht. Heb gisteren dus gelijk contact gezocht met Adelante, de Lucas Stichting in Hoensbroek. Zij hebben namelijk een zwembad met water van 31 graden. Mij is dit aangeraden omdat je lichaamstemperatuur door de chemo's daalt en zwemmen in een normaal zwembad kan zorgen voor koude rillingen. Vanochtend gelijk gaan zwemmen. Heb 50 minuten in een rustig tempo baantjes getrokken in een heerlijk warm zwembad. Kreeg gelijk door andere dames "the rules" uitgelegd, haha. In het midden van het bad in het water hangen de hangouderen te kletsen. En als je op je rug zwemt krijg je altijd voorrang zodat je niet de hele tijd achterom hoeft te kijken. Ik vond het zaaaaalig, deed me enorm goed om weer te bewegen. Voel nu (12:30) dat ik spierpijn ga krijgen. Fijn om mijn spieren weer te voelen.

Vanmiddag rij ik naar Geleen voor een ontspanningmassage.

3 opmerkingen:

  1. Fantastsich fijn om je blog weer te lezen na een paar weken en helemaal fantastisch te lezen dat je weer in een positieve flow zit Marion! Probeer het vast te houden. En hier vanuit het land van de 1001 tempels neem ik je mee in de meditaties en momenten van stil zijn,
    dikke zoen en heel veel warme zonneliefs!!
    Manfred en Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh what a beautiful morning,
    oh wat a beautiful day;
    I keep that beautiful feeling
    that nothing go's wrong today.

    laat de zon je spiegel zijn:
    blijf stralen en wees net zo fier!

    hou vast dit mooie en blije gevoel.

    stuur je veel zonnestralen
    opdat je je ook de komende maanden
    daaraan mag warmen.

    dikke kus, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lizzi
    goed te lezen en trouwens ik denk dat menig hamster jaloers is op zo'n knap koppie!
    ben nu erg druk vandaar dus iets minder reactie.
    maar je weet dat ik dagelijks aan je denk.
    knuf en tot snel!
    Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen