donderdag 24 maart 2011

Controle bij gynaecoloog Sittard. Supergoed nieuws!!!!!

Vanochtend was ik bij dr. Haest, mijn gynaecoloog in Sittard. Hij heeft me helemaal onderzocht, in- en uitwendig. Gevoeld, gekeken en een echo van binnenuit en buitenaf. Alles zag er perfect uit! Hij kon niets geks meer vinden, ook geen vocht meer in mijn buik. Toen ik me weer had aangekleed zat hij achter zijn computer en keek nog even naar mijn laatste bloeduitslagen. 3 weken geleden is ook mijn CA125 geprikt, dit zijn de tumormarkers. De uitslag stond in de computer: 9. Ik zei tegen Haest dat dit laag was. Wat laag, zei hij, het is extreem laag! Dit betekent dat ik helemaal schoon ben, dat er in mijn lijf geen actieve kankercellen meer te vinden zijn en dat de chemo dus goed aanslaat!!!!! Ik ben naar mijn auto gelopen en heb daar heel hard zitten te huilen. Tranen van geluk!
Toen ben ik naar Sittard gereden en heb mezelf verwend met nieuwe kleren.

Wat een geweldig nieuws! En mijn vertrouwen dat ik bij de 30% ga horen waarbij eierstokkanker niet meer terug komt was al groot, maar nu nog veel groter.

Morgen gaan Rob en ik naar de sauna, gaan we dit goede nieuws vieren!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. SUPER!!!! Lizzi, wat een heerlijk nieuws!
    Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
    Ik kwam deze regels laatst ergens tegen en vond ze erg goed bij jou passen.

    "Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O's al evenmin.
    Maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win!!"

    Je bent een kanjer!
    Dikke kus, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig nieuws!! Harstikke blij om zo'n goed nieuws te lezen, geniet morgen van je uitje met Rob!
    Heul veul dikke kussen en knuffels, ons uit Veldhoven xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yeaeaeaeaeaeaeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo marion
    wat een geweldig goed nieuws, wowwwieeee
    heb ff een traantje gepikt toen ik het bericht las
    ben zooooo blij voor jou en rob!
    lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen