maandag 7 maart 2011

Verslag van de fijne week!

Heb echt een perfecte week achter de rug! Ben gaan zwemmen, heb me laten masseren, mijn voetjes laten verzorgen bij de pedicure. Donderdag naar mijn werk geweest en koffie gedronken met mijn collega's. Vond het heel erg fijn om iedereen weer te zien!

Vrijdagavond was het de bedoeling dat Rob en ik naar de sleuteloverdracht in Brunssum zouden gaan. We zijn eerst gezellig met zijn 2tjes uit gaan eten. Toen ik thuis op de bank zat kwam de inzinking. De sleuteloverdracht daarom maar voorbij laten gaan. Zaterdag naar de kinderoptocht gaan kijken en daarna de kroeg in. Het van 14 tot 2130 volgehouden. Wel op spa blauw en appelsap en veel op een kruk gezeten maar me enorm goed geamuseerd. Vele vele knuffels ontvangen en uitgedeeld aan vrienden en kennissen die het fijn vonden dat ik er was.
Zondag een rustdag genomen. Rob en Victor waren samen op pad. Ben bij mijn moeder in Born naar de optocht gaan kijken en verder lekker gebankt en uitgerust.
Vandaag naar de grote optocht in Brunssum. Om 1 uur op pad, om 1730 helemaal klaar. Rob heeft me naar huis gebracht en me gevoederd haha. Heb me lekker afgeschminkt, warme kleren aangetrokken, de haard aangemaakt en zit nu moe maar voldaan op de bank. Rob is nog een uurtje terug carnavallen. Ik heb genoten de afgelopen week.

Morgenochtend bloed prikken en als alle waarden ok zijn, woensdag mijn 3e chemo. Zie er erg tegenop, heb er echt helemaal geen zin in. Maar ben al bijna op de helft!!!!!

3 opmerkingen:

  1. hee sweet! fijn dat je zo genoten hebt!!! Heerlijk om te lezen! Jammer dat we elkaar niet effe gezien hebben. Voor woensdag alvast een mega lading zonnetjes en energie toegewenst...
    Jij gaat t fiksen! Ik flits een dezer dagen weer voorbij als je je goed genoeg voelt. Weet dat je je ook weer zo goed gaat voelen na een paar dagen!!!! Vertrouwen xx dikke kus, strietsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jij je zo goed voelt! Blijf deze energie vasthouden en hopelijk gaat het woensdag beter dan de vorige keer. Wij denken aan je, hou vol!!!Dikke kus en knufs van ons 3tjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JIJ bent een KLASSE WIJF!
    ben gigantischabnormaalsuper TROTS op je!
    heerlijk dat je erbij was.

    BeantwoordenVerwijderen