dinsdag 8 maart 2011

Kadootje!

Vanochtend naar Orbis gereden om bloed te laten prikken en te laten checken of chemo 3 morgen plaats kan vinden. Ik trof een bloedprikmevrouw die me nog niet eerder geprikt heeft. Normaal wordt er snel geprikt en dat was het dan, deze dame knoopte een gesprek met me aan. Ze vroeg me of ik veel was afgevallen. Verbaasd antwoordde ik van ja. Ja, dat zag ze in mijn gezicht. En ze zag ook dat ik veel mee had gemaakt de laatste tijd en dat ik een heftige tijd doormaakte. Met grote ogen keek ik haar aan, hoe wist zij dit allemaal. Ik vertelde haar dat ik inderdaad zware tijden heb gehad met operaties, chemo's en een ziekenhuisopname. Maar dat ik er nog steeds heel positief in zit en dat alles goed komt. Ze legde een hand op mijn arm en zei dat ik goed bezig was. Weer verbazing bij mij. Ik vroeg haar op basis waarvan ze dit zei. Haar antwoord: "je ogen glinsteren en stralen een enorme energie uit, daar zie ik aan dat je goed bezig bent". Ik kreeg tranen in mijn ogen van zoveel lieve woorden. Ik heb haar bedankt en vertelt dat haar woorden me enorm steunen. Soms komt er zomaar een kadootje op je pad!!

Voel me vandaag zo wie zo heel erg gelukkig! Het is geweldig weer, mijn bloedwaarden waren weer helemaal op peil, dus chemo 3 kan doorgaan, heb een heerlijke carnaval gehad, een hele fijne week, heb een geweldig lieve man, heel veel lieve mensen om me heen, voel heel veel liefde in mijn leven. Op dit moment in het NU laaf ik me hierin en ben ik gelukkig!

2 opmerkingen:

  1. Lizzi,

    Ik weit ut nu zekeâhr.......jè hebt un bescheâhrm engel.
    eintje die eâh altèd voâh je is.
    Jè bent un wèf met zoveil kracht dat is gein haagse bluf mâh echt.

    xxx
    De Weggetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lieverd,

    Jouw geluk kan ik hier in Thailand helemaal voelen en dat maakt mij weer gelukkig. Fijn om op deze manier even bij je te zijn.
    Heel veel sterkte met de komende chemo en zoals altijd neem ik je ook nu weer mee in mijn meditaties Marion.
    Dikke knuffel en heel veel zonneschijn.
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen