dinsdag 29 maart 2011

Bloedplaatjes niet terug op normaal. Chemo 4 week uitgesteld!

Vanochtend bloed prikken en controle bij dr. Peters. Mijn bloedplaatjes waren nog niet genormaliseerd en mijn chemo is een week uitgesteld. Volgende week woensdag weer bloed prikken en controle en donderdag chemo als alles dan wel ok is. Ik was hier totaal niet op voorbereid want ik voel me verder goed. Heb even gebaald want ik wil alles graag zo snel mogelijk achter de rug hebben. Daarnaast heb ik mijn hele agenda ingericht op mijn goede weken. Dus alle controle loslaten en weer in de overgave. Dit lukte me heel snel want:
- nu heb ik zomaar, met dit weer, een goeie week extra
- heb ik de komende dagen dus geen enkele afspraak omdat mijn agenda leeg was ivm de chemo en kan ik lekker in de tuin, in de zon met een boek
- kan ik zondag gewoon mijn parelloopmaatjes aan gaan moedigen
- kan ik weer wat extra oefenen in acceptatie en overgave, hahahaha.

Moet wel wat afspraken verzetten maar ook daar heb ik de komende dagen ruimschoots de tijd voor (in de tuin in de zon).

2 opmerkingen:

  1. goed bezig wijffie:
    de enige juiste instelling!!!
    (toch neem ik ook nu weer mijn petje voor jou af)
    see you sunday.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis, het is fijn om iets positiefs te lezen. Nadat Rob ons het adres van je weblog had gestuurd hebben we af en toe gecheckt hoe het met je ging. We hebben een drukke tijd privé en op de zaak achter de rug en zijn er ff twee weken tussenuit geknepen naar een warm buitenland om bij te tanken. Pat had het erg nodig, we hebben wel een zaak maar moeten ook af en toe aan de rem trekken voor onszelf. Het is fijn om te lezen dat je met ups en downs (vooral de ups) je leven redelijk op de rails krijgt en kunt accepteren dat het zo is. Met veel steun van je liefsten kom je al een heel eind, maar JIJ moet er wel doorheen... Voor veel mensen moeilijk voor te stellen maar wij hebben beiden een ouder verloren aan kanker(Pat zijn vader was 53 en mijn moeder 60) en dan is het erg goed voor te stellen wat er allemaal op je af komt. We hadden ons voorgenomen om op bezoek te komen, maar wel af te wachten tot je er aan toe bent. Dus laat maar weten (woetsjtok@tele2.nl) of en wanneer je ons zoudt willen zien. Laat Rob genieten van zijn motor, dat is ook afleiding voor hem. En hij loopt heus niet in zeven sloten tegelijk, wie weet zit je over een tijdje lekker achterop met je ogen dicht en je haren in de wind! Héle dikke knuffel van ons en we hopen je binnenkort te zien... xx Patrick en Marjo

    BeantwoordenVerwijderen