woensdag 16 maart 2011

Ik voel me weer helemaal goed!

Gisteren voelde ik me al weer een stuk beter. Gisterochtend wezen zwemmen in Hoensbroek. Wel zo stom geweest om mijn chloorbrilletje heel hard op mijn open oog te ploppen dus de hele dag last gehad van een pijnlijk en tranend oog maar dat was vanochtend gelukkig weer over. Gistermiddag heeft Kitty me thuis opgehaald en me naar Sittard gereden waar we heerlijk op het terras in de zon hebben gezeten. Gisteravond heb ik Rob voorgesteld om samen naar het Patronaat in Heerlen te gaan waar een voorstelling van Ivo Rosbeek (Brunssumse jong geloof ik) Solo was. Hele gezellige avond gehad samen. Vanochtend visite gehad, vanmiddag wel paar uur liggen te slapen op de bank. Ik merk wel dat mijn energieniveau na iedere chemo nog minder wordt, er blijft qua conditie echt niets meer van me over. Maar.......daar wordt ook aan gewerkt want Stichting Tegenkracht is in actie gekomen (na lichtelijk aandringen en ongeduld van mijn kant) en ik heb zo meteen om 17:00 uur mijn intake bij Fysio Stofberg in Brunssum om te gaan werken aan het maatplan om mijn conditie en spierkracht weer op te gaan vijzelen. Mijn focus wordt om in september weer dusdanig aangesterkt te zijn dat ik dan weer kan beginnen bij mijn Parellooprunners en via Start to Run binnen 6 weken weer aan kan haken bij mijn hardloopmaatjes.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te horen dat jij je een stukje beter voelt! Ga vooral zo door, dike kus en knufs uit Veldhoven xxx

    BeantwoordenVerwijderen