dinsdag 4 januari 2011

Marion is opgenomen

Geschreven door Robbie:
Samen hebben we ons op dinsdag 4 januari in het AZM gemeld en zijn we naar de verpleegafdeling C2 kamer 14 gebracht.
Alle intakes hebben plaatsgevonden (chirurg, anesthesist, verpleegkundige, operateur) en Marion is klaar voor de operatie. Ze staat om 12.20u in de planning.
De bezoektijden in Maastricht zijn van 16.00u tot 20.00u.
Ze ligt dus op C2 kamer 14, dit keer geen privekamer, die ze deelt met nog één andere vrouw.
Ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik meer weet.

1 opmerking:

  1. Hi Rob,

    Heel fijn dat je de blog gaat bijhouden, een prachtig medium om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen en de weg die jullie samen in lopen. Daar waar ik kan, loop ik heel graag een stukje met jullie mee. Soms van veraf in gedachten en soms dichtbij, altijd in verbinding hoe dan ook.
    Vanavond was ik bij Marion en het was heel erg fijn om samen te zijn, elkaar te omhelzen, in de ogen te kijken, te praten, te luisteren en gewoonweg te delen.
    Voor nu een dikke knuffel en jullie zijn allebei in mijn gedachten.
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen