vrijdag 28 januari 2011

Vrijdagavond half 8. Nog steeds geen verandering.

Mezelf vandaag weer een dag voortgesleept. Nog steeds misselijk, nog steeds erg last van pijn in mijn benen en nog steeds brak. Voelt alsof ik een hele zware griep onder de leden heb. Totale malaise.

Rob heeft me vanmiddag in de auto gezet en naar het Schutterspark gereden. We hebben samen een rondje om de vijver gewandeld. Het kostte me veel moeite, kreeg mijn benen amper voor elkaar gezet. Maar Rob heeft gelijk, ik moet in beweging komen, als ik me blijf ingraven kom ik er helemaal niet meer uit. Morgen doen we anderhalf rondje. Maandag heb ik mijn sportmedische keuring via de Stichting Tegenkracht. Op basis van deze keuring wordt er een sportplan op maat voor me gemaakt waarmee ik heel voorzichtig weer aan mijn conditie kan gaan bouwen. Tot vorige week voelde ik me best ok, de 1e chemo heeft er echter flink ingehakt, ik voel de energie uit mijn lichaam wegvloeien, heel bizar! Zodra mijn operatiewond helemaal genezen is wil ik ook gaan zwemmen, dit zal over een week of 2/3 wel weer kunnen.

Rob heeft zojuist gekookt, een ovenschotel met aardappel, courgette, bloemkool en kaas, een gerecht dat ik normaal heerlijk zou vinden. Heb met lange tanden 3/4 bord gegeten. Rob heeft nog geprobeerd het restant bij me naar binnen te krijgen, maar dat ging echt niet meer. Toch maar wat gekke bekken getrokken :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten