donderdag 27 januari 2011

Slechte nacht, veel pijn en nog steeds brak.

Gisteravond om half 9 in bedje gekropen. Uurtje tv gekeken, daarna van half 10 tot half 1 geslapen. Vervolgens de klok ieder half uur gezien. Enorme steken in mijn lijf, vooral op de plekken waar ik geopereerd ben en hele onrustige benen die tegen de ochtend ook heel erg pijn begonnen te doen. Had eigenlijk om 7 uur pas de tegenwoordigheid van geest om pijnstillers te pakken. Nu, om 10 uur, gaat het wel weer een beetje. Ik ga me zo eens uit bed slepen en douchen en me wat opkalefateren (leuk woord). Heb het gevoel dat als ik blijf toegeven aan mijn brak zijn dat ik er helemaal niet meer uit kom. Dit had ik niet besteld :-)!

5 opmerkingen:

  1. Kom maar Marion, laat me jou voor een moment wiegen, leun even lekker tegen mij aan en voel de verbinding.
    Ik lief jou!!!!!!!
    Warme omhelzing, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meisje,
    Weer een nieuwe poging gewaagd om een berichtje te plaatsen ( LUKTE OM DE EEN OF ANDER MANIER NIET )...ik ben niet zo technisch maar probeer het toch weer.
    Ik wil je in ieder geval een HART onder de riem steken en dat je weet dat we aan je denken en dat we samen die zondag o p de karnavalsbeurs afgesproken hebben dat we er voor gaan ...ik naar die finale van het LVK in Panningen en jij dat je met me meegaat ....dusssss vechten en duimen geblazen en vooral positief blijven denken.....ik weet het je hoort het vaak en valt niet mee zeker niet als jij je zo brak voelt maar kom op we houden ons hieraan vast ...je kunt het en je red het ...

    Een dikke knuffel een een stujke zon voor jouw en jullie van MARLEEN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid Ik wens jou veel sterkten toe en hop je toch nog gouw de zien xxx Roger peters en sta altijd klaar voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeh plupke, ik hoop dat jij je snel wat beter voelt, wij denken aan je, heul veul kussen en knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marion en Rob,
    Wij leven met jullie mee en wensen jullie heel veel kracht en positiviteit toe.
    Dikke knuffel van Peter en Miriam. xxx

    BeantwoordenVerwijderen