dinsdag 3 mei 2011

5e dag na chemo 5. Begin er langzaam uit te krabbelen.

Gisteren nog heel veel pijn gehad, vooral in mijn benen. Daarnaast steken in mijn organen en hoofd. Had gistermiddag mijn afspraak bij de fysiofitness. Heb erg lopen dubben of ik wel moest gaan. Heb me bij elkaar gesleept en ben toch gegaan, heb 35 minuten op fiets gezeten en op loopband gestaan.
Vanochtend mezelf wederom uit mijn bed gesleept en gaan zwemmen. Mijn benen doen nog steeds pijn en mijn lijf voelt nog zwaar. Maar ik heb de overtuiging dat blijven bewegen er voor zorgt dat de afvalstoffen zo snel mogelijk uit mijn lijf zullen vertrekken.
Ik merk toch dat het langzaam beter gaat, ik heb vandaag in ieder geval weer een helder hoofd. Heb de afgelopen dagen zo veel geslapen dat ik er duf van werd.
Vanmiddag gaat Nicole mijn rug en nek/schouders weer los masseren, heftig maar doet me erg goed.
En ik denk dat ik straks even naar de bieb loop om een uurtje tijdschriften te lezen, daar kikker ik ook altijd van op, moment voor mezelf, haha, ik heb wel erg veel momenten voor mezelf de afgelopen maanden.

Morgen ga ik weer hervatten op mijn werk. Ik ga voorlopig iedere woensdag 3 uurtjes op arbeidstherapeutische basis aan de slag. Heb er zin in.

Donderdag ga ik naar de kwekerij in Geleen om een flinke voorraad bloemetjes te kopen om onze terrassen weer gezellig aan te gaan kleden.

Kortom, al schrijvende voel ik helemaal dat ik weer de goede kant op ben aan het gaan.

1 opmerking: