maandag 9 mei 2011

Als een hinde door het limburgse landschap :-)

Hallo iedereen, daar ben ik weer. Wat was het heerlijk zomers afgelopen weekend, he!
Vrijdagavond een wijntje gaan drinken bij vrienden. Ik heb me ook weer aan 1 glaasje gewaagd, heerlijk!!
Zaterdag ons zaterdagritueel gedaan, naar de markt enz. Zaterdagavond dus gaan eten bij Gasterij LaFleur in Valkenburg. Het was echt een kadootje. Heerlijk gegeten, fijne ambiance. En de bloemen zaten heel subtiel overal in verwerkt. Een vleugje hier, een sausje daar. Super! Als aperitief hadden we een glaasje champagne met een vleugje bosviolenlikeur, mmmmmmmmm. Dat was dus al mijn 2e glaasje alcohol dit weekend. Daarna in Valkenburg nog een terrasje gepikt. Kwam daar een oudcollega langs met haar nieuwe vriend. Zijn bij ons aangeschoven, gezellig bijgekletst.
Ik heb Rob voorgesteld om zondag op de fiets naar mijn moeder in Born te gaan. Rob was een beetje terughoudend, ga je dat wel redden? Ik wou het toch graag proberen. Rob heeft zaterdag bredere banden op mijn fiets gelegd en die moesten toch uitgeprobeerd worden. Dus om half 12 op de fiets gestapt en rond 12.40 in Born gearriveerd. Was helemaal goed gegaan. De terugweg was iets zwaarder omdat daar toch wel een vals plat in zat. Brunssum ligt natuurlijk hoger dan Born. Maar ook die tocht tot een goed einde gebracht. Af en toe aan Rob's arm gaan hangen bij stukken die flink bergop gingen. Bij Rob's zus in de tuin beland en daar mijn 3e alchoholletje van het weekend genuttigd, wederom aan de champagne gegaan, ik heb toch te vieren dat het zo goed met me gaat :-)
Van 18 tot 19 geslapen in de ligstoel thuis in de tuin, was wel erg moe voelde ik.

Vanochtend naar de fysiofitness, ging ook prima allemaal. Ik heb van de fietstocht geen last aan mijn benen overgehouden, we hebben rustig gefietst.

Woensdag de hele dag naar mijn werk, vergadering vertrouwenswerk. Verheug me iedereen weer te zien.

2 opmerkingen:

  1. lieverd,
    Volop het leven aan het vieren en ik, ik vier met je mee!
    Kus en hopelijk tot donderdag.
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lalalaaa lalalala laaaaaa lalalaaaaaaaaaaaa la la deladeladela lalalalaaaa lalalalalaaaa laaaadelalala
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen