zondag 22 mei 2011

Dag 3 na chemo 6. Het gaat wel.

Vandaag meer last van mijn lijf dan gisteren. Pijnscheuten, vooral in mijn benen en organen in middenrif, eigenlijk het bekende verhaal. Wel een stuk minder heftig dan chemo 5. Heb vandaag rustig aan gedaan, beetje gelezen, gecomputerd en gehangen.
Ik heb het idee dat mijn buik weer zijn normale omvang heeft. Dat brengt wat rust in mijn mind maar ben er nog niet helemaal.
Morgenochtend naar de fitness en weer de doordeweekse routine in met oa zwemmen en sporten. Ik ga ook mijn mediteren en visualiseren (had ik de laatste tijd op een lager pitje gezet) weer oppakken. Wil zo snel mogelijk weer in mijn positieve vibes zitten.

1 opmerking:

  1. Neem ook nu weer de tijd die je nodig hebt lieverd. Ik denk aan jou en als je zover bent dan........dan gaat de vlag uit speciaal voor jou!
    Dikke kus Ira

    ps: en ik mediteer en visualiseer met je mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen