vrijdag 20 mei 2011

Dag 1 na chemo 6, de laatste!!

Chemo 6 is goed verlopen, geen gekke dingen tijdens de chemo en door het weghalen van de carboplatin was ik al om 13 uur klaar.
Tijdens chemo uurtje geslapen, Zita op bezoek gehad en trouwe Robbie naast me.
Daarna paar boodschappen gedaan samen, daarna Benigna uurtje geweest. Daarna van 15.30 tot 19 geslapen. Robbie gekookt, daarna zijn we samen nog even Brunssum ingelopen (afvalstoffenverwijderingsactiviteit, he wat een gaaf woord voor Scrabble). Daarna nog ijsje gaan eten.
Echter, ook grote zorgen, want gisteravond liep er een grote hoeveelheid vocht mijn onderbroek in. Aangezien de oncoloog heeft gezegd dat we gaan sturen op klachten en dat ik moet opletten op vocht in mijn buik schrok ik me dus gelijk helemaal de pleuris en was gelijk in de veronderstelling dat mijn kanker weer terug is.
Thuis samen onderzoek gedaan, er eens goed aan gesnuffeld :-) en tot de ontdekking gekomen dat het naar urine rook en dus waarschijnlijk te maken heeft met de stent die nog tussen nier en blaas zit en er over 3 weken uit gaat.
Vandaag weer rustig, heb het weer losgelaten maar zal mijn weg nog moeten gaan vinden in het omgaan met kleine pijntjes die ik nog ga voelen de komende periode en gaan oefenen niet gelijk in de paniek te schieten.

Vanochtend gaan fitnessen, nu ga ik me een boterham maken. Ik voel nog weinig van de chemo van gisteren. Net een leuk gesprek gehad met de koerier van TNT die mijn laatste Neulasta injectie voor vanmiddag kwam brengen.

Ik heb Rob van de week gevraagd of hij binnenkort een keer met me naar de Efteling wil gaan, gezellig wij zo met zijn tweetjes. Op zijn vraag waarom antwoordde ik dat ik weer eens een dag wil spelen!! Hij gaat mee spelen!!

2 opmerkingen:

  1. ik ben zooo blij, zoooo blij voor ... JOU!
    over 1 weekje mag de vlag uit, yeahhh.

    het wordt een mooi weekend met prachtig weer (wat boffen we toch, kijk eens hoe mooi het zonnetje voor ons schijnt :-) hihi)

    by the way:
    er is niets, totaal niets verkeerd aan 'spelen':
    de mens die speelt is altijd jong!
    geniet maar lekker een dag in de magische sprookjeswereld die Efteling heet:
    have the time of your life and play!

    een hele hele dikke knuffel van Vic en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo de laatste chemo!! Het zit erop!!! Pfff je zult wel opgelucht zijn. Nu verder met je herstel en van elke dag genieten!! En idd goed luisteren naar je lijf. Gaat helemaal goed komen Lizzi, daar ben ik van overtuigd!! Veel plezier bij de dansende elfjes!! Groetjes aan holle bolle Gijs!! Ciao bella.

    BeantwoordenVerwijderen