vrijdag 13 mei 2011

Rustig aan het front en 6 weekse fittest gehad.

Het gaat goed met mij. Ik verbaas me wederom hoe snel mijn lijf toch weer opknapt na het volledig brak zijn na een chemokuur. Waar ik de ene week amper in beweging kan komen druk ik de week daarna op de fysio weer mijn gewichten volgens planning. Ik ervaar nu wel heel optimaal hoe het feit dat ik sinds 2 maanden zwem en fitness zijn vruchten afwerpt. Afgelopen week had ik mijn 6weekse fittest. In 6 weken is mijn conditie 17%, mijn armkracht 20% en mijn beenkracht met 24% vooruit gegaan. Daar doe ik het dus voor. Was echt heerlijk om te horen hoe goed ik vooruit ga!

Woensdag de hele dag op mijn werk geweest voor de vergadering met het vertrouwensnetwerk. Is goed gegaan, toen ik om 5 uur naar huis reed voelde ik me energiek en prima. 's-Avonds wel om 9 uur naar bed moeten gaan.

Energietechnisch gaat het ook goed met me. De week van de chemo ben ik doodop en slaap ik heel veel maar de week daarna is mijn energiepeil weer aardig terug. Ik slaap iedere dag 's-middags wel een uurtje en 's-ochtends als ik wakker word ben ik ook nog wel moe maar ik ben niet doodop zoals je van andere chemokandidaten wel hoort.

Sinds gisteren ben ik 6 dagen home alone. Rob is met een vriend naar Schotland. Hij heeft heel lang lopen dubben of hij dit wel moest doen, had moeite met mij alleen te laten maar ik heb absoluut groen licht gegeven. Ik voel me prima nu en denk dat het hem heel goed zal doen om een paar dagen helemaal los te zijn van mij en mijn proces. Ik vind het niet leuk dat hij er niet is (erg ongezellig) maar ik gun het hem zo om even op andere tekst te komen. Heb wel gezorgd dat ik leuke activiteiten heb de komende dagen. Angelica gaat morgen mijn zaterdagmarktritueel met me doen :-) en zondag ga ik met Carola (schoonzus) naar de sauna. En dinsdag komt mijn lief al weer thuis.

Volgende week woensdag prikken en dan donderdag de laatste chemo. Gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En een dag of 10 later hangt er bij ons en onze buren (ze doen gezellig mee) de vlag uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten