vrijdag 6 mei 2011

Ik zing weer!

Zit achter mijn laptopje en hoor bij mezelf dat ik zachtjes aan het zingen ben :-). Met andere woorden, ik ben er weer helemaal!

Woensdag ben ik weer voor het eerst 3 uurtjes naar mijn werk geweest. Was echt heel erg fijn. De reacties van collega's dat ik er weer was waren hartverwarmend. Heeft me heel goed gedaan en energie gegeven. Woensdagmiddag nog met een vriendin door Valkenburg gewandeld en op het terras gezeten.

Gisteren een heleboel bloemetjes gekocht voor onze patio en terras. Morgen ga ik nog 3 grote manden halen en dat ga ik aan de slag met alles in potten te zetten en de boel op te fleuren en gezellig te maken.

Zaterdagavond gaan we eten in Valkenburg bij Restaurant LaFleur, een restaurant waar ze met bloemen koken. Ben heel benieuwd. We hebben een tijd geleden een bon gekregen van de naaste collega's van Rob om daar te gaan eten, echt heel lief. Morgenavond gaat het dus gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten