maandag 23 mei 2011

Dag 4 na chemo 6. Weer in rustiger vaarwater.

Vanochtend naar de fitness geweest. Daarna gedoucht, aangekleed en opgetut. Ben een echte makeupartist geworden :-). Niets te zien van mijn ontbrekende wimpers en wenkbrauwen. 's-Avonds na het afschminken schrik ik wel, je gaat er niet echt op zijn voordeligst uitzien zonder ooghaar. Gelukkig zal mijn haar over een aantal weken weer gaan groeien, verheug me er nu al op. Ben erg blij met Stuart Little de hamster maar de wind weer door mijn eigen (korte) kapseltje voelen waaien lijkt me weer een feest.
Zoals jullie lezen begin ik weer praatjes te krijgen (zoals Rob altijd zegt), heb mijn positiviteit en vertrouwen weer terug.

Vanmiddag met mijn schoonmoedertje naar de bloemenhandel geweest om haar laatste bloemwensen te kopen. Daarna bij Benigna en Jo in tuin in de lounchbench gelegen en daarna mijn rug los laten masseren door Nicole. Nu thuis op het bankje. Rob is voor 2 dagen in Amstelveen (geloof ik) voor een training van zijn werk dus vanavond kan ik allemaal vrouwendingen kijken op tv. Er begint een nieuw programma waar stellen worden gevolgd in Bali met als basis het boek Eten, Bidden, Beminnen. Dit boek heb ik 3x gelezen dus ik zit klaar vanavond voor de tv.

Mijn lijfje doet nog wat pijn hier en daar maar dat had ik na de vorige kuren ook. Na chemo 5 deed mijn lijfje zelfs na 3 weken nog hier en daar pijn dus ik calculeer dit nu ook weer in. En woensdag ga ik weer naar Paula voor een voetreflexbehandeling. Zo gaan de afvalstoffen ook sneller mijn lijf uit. En morgenochtend zwemmen, kortom Lizzi is goed bezig (vind ik zelf haha).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten