donderdag 26 mei 2011

Het gaat goed met me. Afgelopen dagen wel te veel gedaan.

Ik voel me weer goed. Heb wel, zoals na iedere chemo, nog restpijntjes door mijn hele lijf. Maar met deze keer het vooruitzicht dat ze helemaal weg zullen gaan omdat er geen chemo's meer gaan volgen. Ben de afgelopen dagen erg bezig geweest met mijn gedachten te ordenen. Hoe ga ik zo weinig mogelijk last houden van doemdenken bij ieder pijntje dat ik voel? Ik denk dat dit tijd nodig zal hebben. Dat het na iedere positieve controle gemakkelijker zal gaan worden om los te laten. En het lukt me nu al beter, zit weer in mijn positieve mood.
Heb gisteren paar uurtjes gewerkt en mijn "nieuwe" kamer ingericht, bureaus verschoven, kasten opgeruimd, wat spulletjes van huis meegenomen om het gezelliger te maken, enz. Daarna in ziekenhuis voetreflexbehandeing van Paula gehad. Vond het niet erg hier de dagbehandeling weer voor op te moeten zoeken. Paula vertelde dat er mensen zijn die er na de laatste chemo echt niet meer willen komen. Ik vind het er altijd wel gezellig. De verpleegkundigen daar zijn heel aardig en gezellig.
Daarna nog naar een vriendin geweest.
Vandaag naar de themadag van het vrouwennetwerk van de Politie. Eerst geluisterd naar de presentatie van Joep Schrijvers, auteur van "Hoe word ik een rat". Mijn mond weer niet kunnen houden, "rattengedrag" vertoont, moeten gaan staan in de hele groep en een luisterboek van Schrijvers "gewonnen". Lizzi is back :-).
Daarna 4 presentaties bijgewoond van mensen uit het korps met verborgen talenten, echt reuze interessant, een taartenversierkunstenares, een border collie trainer, een zadelmaakster en een jager. Was echt geweldig om deze mensen bevlogen over hun hobby te horen praten. Ben wel om half 3 er tussen uitgeslopen want ik was echt heel moe. Heb ook mijn filmafspraak met Zita vanavond afgezegd omdat ik voel dat ik even rustig aan moet doen.
Maar voel wel dat ik toch veel energie krijg van alles wat ik doe en van de mensen die ik ontmoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten